Hulp bij inloggen

 

 
Test je PC instellingen!
 
Je wachtwoord is geaccepteerd, maar er gebeurt niets. Oorzaak is vaak een popup-blokker.
Ga terug naar het inlogscherm en test je computerinstellingen (onderin het scherm). De test controleert de instellingen en geeft aan wat er mogelijk in de weg zit.
 
Lukt het dan nog niet?
 
Doe dan het volgende:
  • Maak een schermafdruk van het inlogscherm. (knop Printscreen of PrtScr op het toetsenbord)
  • Open een leeg Worddocument,
  • Klik op plakken of druk de toetscombinatie Ctrl + V in.
  • Sla het document op.
  • Stuur het als bijlage naar servicebureauELO@horizoncollege.nl
  • Vermeld ook je naam en gebruikersnaam.
Als het 3 keer is misgegaan, sluit je de browser af en probeer je het opnieuw.
 
Vriendelijke groet,
 
Servicebureau ELO
© Horizon College